انتخاب رنگ کاشی آشپزخانه
نوشته شده توسط : پرنیان

آشپزخانه از مهم‌ترین فضاها در هر منزلی به شمار می‌رود و زیباسازی آن اهمیت زیادی دارد. تمامی افراد خانواده به نوعی با این فضا در ارتباط هستند و به آن رفت و آمد می‌کنند. در گذشته آشپزخانه‌ها به طور کامل در دید نبود و فقط اعضای خانواده به آن بخش دسترسی داشتند. آشپزخانه اتاقی کوچک و دور از دید مهمانان به شمار می‌رفت و در گوشه‌ای از حیات یا داخل منزل قرار داشت و در آن نیز بسته می‌شد.

در معماری امروزه این محیط به طور کامل از سایر بخش‌های منزل قابل مشاهده بوده و تأثیر زیادی در زیبایی کل منزل دارد. به همین علت به زیبایی آشپزخانه در معماری جدید توجه زیادی شده است و برای طراحی منزل اول در خصوص طراحی آشپزخانه تصمیم‌گیری می‌شود. قبل از انتخاب هر پارامتری در آشپزخانه لازم است تا تکلیف را در خصوص نوع دکوراسیون مورد علاقه خود مشخص کنید.

به دکوراسیون مدرن علاقه دارید یا سبک کلاسیک؟ سپس به انتخاب دست بزنید. در ایجاد آشپزخانه‌ای جذاب و رویایی انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی شما قرار دارد. شما باید کابینت، فضاهای بین‌کابینتی و در نهایت کف آشپزخانه را طراحی کرده و سپس به دنبال چیدمان وسایلی متناسب با این فضا باشید.

 

برای خرید کاشی و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

انتخاب رنگ کاشی آشپزخانه





:: برچسب‌ها: انتخاب رنگ کاشی آشپزخانه , خرید کاشی , کاشی ,  رنگ کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: